Träning idag

Har jobbat hela helgen men var ledig igår. Det var även P så vi passade på att ta tillvara på dagen med varandra. Gick ut och strosade runt i butikerna i sådär 3 timmar. Var riktigt skönt att baka kunna gå och prata och snjuta av varandras sällskap. Vi gick även inom TC här i Ljungby där vi har köpt träningskort nu. P har redan varit där och tränat. Jag har fått skjuta på det imed min förkylding, är rädd om mitt kära hjärta!
Men idag så kännes det som att jag var frisk så jag begav mig dit. P väckte mig kvart i 7 sen var det bara upp och ta en shake och packa ner sakerna.
Blev träning på crosstrainer och löpband och såklart träna armarna lite. Känns riktigt skönt nu men är riktigt trött i mina armar. Ska ha öppning 2 dagar irad nu på jobbet men tänkte att jag ska tvinga mig till gymmet hur trött jag än är efter jobbet.


Nu ska jag göra mig iordning för jobbet.
Adios!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0