nu blev man fattigare

Ja nu har jag vandrat runt lite och kollat på produkter till mitt hemska hår.
Var inne på en salong och hon tog direkt fram Loreals silverschampo. Fanns mängder av varianter i deras sortimet. Kostade 179:- och flaskan var ganska så liten.
Gick vidare för att kolla. Visste att jag hade gått förbi en salong med erbjudande på just silverschampo. 149:- för både schampo och balsam.
Gick in och frågade om hon hade något bra. Då tog hon fram Matrix SO SILVER som kostade 226:- för 400 ml. Var ganska snabb om att fråga med erbjudandet men hon sa att det inte ens var hälfen så bra som Matrixs produkter. Hintade även om att jag hade hört att Loreals produkter var bra. Men hon sa att denna faktiskt var ännu bättre än Loreals produkter och det var ju betydligt mer schampo i denna. Så där blev jag 226:- fattigare, men är lika glad för det!

Är lite rädd för att använda det. är ju helt knallila och är rädd för att jag har i det för längre eller gör något annat dumt.
Blir att hoppa in i duschen nu och testa. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

www.bellme.se har det MAtric för 119:- Mycket PrisvärT!!!!!!!!!!!

2009-05-07 @ 22:12:10

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0