Mums

Nu är jag rätt så slut skulle jag nog kunna erkänna.
Blev 10 min uppvärmning på crosstrainerna och sedan stenhård styrketräning.  Efter där så sprang jag på löpbandet i 20 minuter för att förbränna lite fett. Kändes riktigt bra även om jag hatar att springa. Det är nog något man får vänja sig vid att göra istället.

Nu ska jag stoppa i mig lite frukost och sen hoppa in i duschen. Även denna dagen kommer bli fullspäckad. Ska iallafall göra något smycke till mamma som hon ska få imorgon när vi hälsar på, som en förtidig morsdags present. Måste städa lägenheten idag med. Och sy klart mina byxor. Ja detta blir då en dag som kommer flyga förbi.

Magen kurrar!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0