Löning, alltid lika kul!

Ja då har jag en hel helg att berätta om för er som läser, men ska börja med där jag slutade mitt förra inlägg. Hade som  sagt världens klump i magen i torsdags vilket jag kan känna nu var lite onödigt, det var ju lätt som en plätt!
Nu till helgen! Jag och älsklingen drog iväg till Bräkentorp för att tälta i lördags. Var min idée från början och den var bannemej inte dum alls! Hade det så himla mysigt. Ibland för man passa på att njuta av det som är gratis. Tältning i skogen kostar ju inget och dessutom får man så mycket på köpet. Detta är något som kommer göras flera gånger nu i sommar.


Idag kom den efterlängtade lönen. fick en chock när jag kollade kontot eftersom det var MYCKET mer än jag hade räknat med. Semesterpengarna kommer inte förrens nästa månad så jag vet inte riktigt hur detta kommer sig. Sitter ivrigit och väntar på lönebeskedet som ska komma med posten. Väntar som vanligt ivrigit på min älskade reklam från Netto haha. Tänkte att jag ska storhandla idag och ja, jag försöker vara ekonomisk och planera.

Nu ska jag in i duschen. Har precis käkat min frukost efter träningen:) Ska till X-Price och se om jag kan hitta lite ny oljefärg till min tavla som jag har börjat måla.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0