Fullspäckad dag

Nu sitter man här lagom mätt efter frukosten. Träningen gick suveränt idag. Måste säga att detta är det bästa jag har gjort på riktigt längre. Trodde aldrig detta om mig själv faktiskt men jag längtar till träningen varje dag. Det är stora framsteg i mitt liv måste jag nog ändå säga.

Nu är jag ledig enda fram tills helgen och dagarna lär vara fullspäckade! Har skrivit en lång lista på saker jag ska göra och jag har iallafall börjat med att tvätta. Mina jobbkläder var i princip så smutsiga så dem skulle kunna stå själva.

Jag har en liten dröm som jag skulle vilja ha hjälp med att uppfylla. Jag skulle nämligen hemskt gärna vilja testa på glasblåsning. Detta är just för att jag vill göra mina egna pärlor m.m. Jag har kollat runt på internet och har hittat två ställen bara och båda ligger alldeles för långt härifrån. Småland är ändå rätt känt för glasblåsning. Varför finns här inga?

Nu skriker tvätten på mig. //Emma


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0