En ledig dag med massor att göra

Idag gick jag upp lite efter 7 för att få så mycket gjort som möjligt idag. Har massor med småsaker som måste göras.
Lägenheten ser ut som kriget så där har jag allt att göra! Måste handla och lämna tillbaka massa böcker på bibblan. Tänkte att jag skulle baka massor med frallor och frysa in idag med. Är så gott att äta frallor på helgen:)
P ska iväg och kolla på Helsingborg-Malmö ikväll så han kommer inte hem förrens sent ikväll. Jag hoppas jag hinner somna innan han kommer hem för jag har öppning imorgon på jobbet. Ska man upp 4.30 så vill man gärna somna i vettig tid.

Nu ska jag ringa och säga upp vår tv-avgift. Det är nämligen så att vi aldrig tittar på tv längre och har beslutat oss för att ställa undan den och slippa den utgiften. Det mesta går ju att se på internet nu:)

På återseende //Emma

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0