En fredag som inte känns som en fredag.

Måste börja med att berätta resultatet efter att ha använt mitt nya schampo som inte var så värst billigt.
Håret blev faktiskt mycket finare efter att bara ha använt det en gång. Använder jag det några gånger till så kommer det nog bli kanon fint!

Hur som helst. Idag är det fredag vilket det inte känns som. Känns lite som att det är vilken dag som helst faktiskt. Ska iväg och jobba sen vid fyra och kommer jobba hela helgen. Är ledig på måndag sen får jag jobba 9 dagar irad och på den nioende dagen kommer vi öppna upp som Shell och stänga som 7Eleven. Ska bli riktigt spännande!
Jag hoppas på att jag är ledig helgen därefter iallafall för det blir tre helger irad. Blir rätt tufft när man har en sambo som man vill umgås med. Dessutom vill man ha tid till familj och vänner.

En sak som oroar mig lite är att jag inte kommer få vara kvar när vi blir 7Eleven. Ingen av oss vet något inte ens chefen själv. Vi får hänga med nu i början sen återstår det och se. Men jag har väldigt aktivt idag lagt ner tid på att skicka in jobbansökningar på Citygross som kommer öppna här i oktober. Måste jag sluta på 7Eleven skulle jag tippa på att det blir efter sommaren när alla semestrar är över. Skulle jag då få ett jobb på Citygross så blir det ju ganska så tajmat i så fall. Skulle nog trivas där faktiskt. Tycker att det verkar vara ett så skönt arbete. Man har rutin och gör lite olika hela tiden. Egna intiativ ingår ofta också, inte helt fel.
Får se hur det blir. Oavsett vad så ska jag och älsklingen åka till Nice i augusti. Längtar som bara den!
Blir såklart en tur till Monaco då med. Fullkomligt älskar Monaco! Så skulle jag gärna vilja leva haha.

Nice                                         Monaco
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0