Dålig update

Sitter här med en klump i magen just nu! Igår sa vi farväl till Shell och välkomnade 7Eleven. Samtidigt sa vi hejdå till dem gamla cheferna. Kommer bli så himla tråkigt utan vår förra butikschef! Han om någon var rolig och hjälpsam. Anledningen till att jag har en klump i magen är för att jag var med om det lilla helvetet igår! Vi inventerade hela butiken och det mesta var allmänt kaos om man säger så. Vi var väl en 15 personer som gick runt i butiken och lagret hela tiden och jobbade. Nya kassor kom också upp. Våra gamla känns som att dem är från stenåldern ungefär jämför med dem nya. Det jobbiga med dem nya är att det är lite klurigt med dem. Programmet i dem är egentligen inte till för att ha med bensin att göra vilket gör det svårt. Skulle vi vara lite lummiga i huvudet någon gång och göra fel med en bensinbetalning så är det nästintill kört. Det ska gå att fixa men det är svårt.
Jag hoppas verkligen på att det här går bra. Och att jag får vara kvar på jobbet såklart!
Nej nu blir jag bara mer nervös av att tänka på det!

Hur som helst så har jag verkligen tagit tag i träningen nu! Ska försöka hinna med 5-6 dagar i veckan tänkte jag. Sommaren 2009 here I come!
I helgen hoppas jag på att jag och älsklingen kan åka iväg och tälta och bara vara. Har jobbat 9 dagar irad nu och har två pass kvar, kanske 5 pass. Ny ägare och då blir det krångel med schemat tyvärr.. Men jag har jobbat tre helger irad nu och tänker då inte jobba fem helger irad som det står på schemat, no no! Denna helgen behöver jag bara få vara ifred med P.

Nu var det dags att gå till mitt "nya" jobb 7Eleven!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0