Uppdatering!

Fredagen blev lite annorlunda än tänkt, men hade iaf skitkul!
Kom mindre folk än planerat vilket det ofta blir. Men det e ju när ens sanna väner kommer som man blir glad:)
Angelica verkade också ha roligt!:)
Vad skitkul att Andreas kunde va dj hos oss, blev så mycket roligare med musik.  Slutade med att vi va runda om fötterna och åkte in till Halmstad allihopa. Var inne på Valentine, som en ligt mig, är ett gettohak. Men det var kul ändå.
Fick se Jennys SUPERFINA lägenhet mitt inne i stan. Helt underbar! Somnade nog intte förrens 5 på morgonen. Jag och Angelica låg och pratade som vanligt.
Vaknade vid halv 9 senare på morgonen. Kände att det var några timmar för lite sömn om man säger så, men hurra slapp bakfyllan! Ett mirakel skulle jag nog vilja påstå..







En rolig nyhet till allihopa nu... I måndes skrev vi på ett kontakt på en ny lägenhet! Den e ca 65 kvm och ligger på samma våning som vår nuvarande lägenhet. Just nu håler den på och totalrenoveras:) Kommer bli så himla fin! Vå får flytta in den 1/4, alltså om exakt 2 veckor. Dessutom måste vi lämna vår nuvarande lägenhet samma dag. Kämpigt men handlar ju bara om att bära våra saker 15 meter. Det roliga är att han som bor under oss ska flytta till vå lägenhet:)
Det blir ett himla liv i byggnaden den 1/4, då alla flyttar runt för det kommer en ny hyresgärst till den lägenheten under oss med.

LÄNGTAR!
Nu ska jag ut och promenera i detta underbara väder!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Va kul med nyrenoverad lägenhet! :)

2009-03-19 @ 18:23:12
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0