Uppdatering från dagen som gått.

Ja dagen hittils har bara blivit bättre och bättre!
Gjorde som sagt mina supergoda morotsscones till frukost och satt och njöt:) Fick sms efter sms och det trillade in gratulationer på bilddagboken och facebook. Sen ringde mormor och pappa:)


Vid sådär 11-12 tiden kom posten och jag tycker det är lika kul varje måndag. Jag veckohandlar ju alltid så det blir att man planerar efter butikernas kampanjer och erbjudanden. Denna veckan var det inget roligt tyvärr men skrev ihop en liten lista och gjorde mig iordning för att gå till affären. Där står jag klar att gå och öppnar dörren coh mörker hur något ligger mot dörren. Tittar ner och blir överlycklig! Där ligger ett paket märkt "Karin Herzog" och visste direkt vad det innebar. Som jag har väntat! Det är ju priset jag vann från en tävling jag deltog i för någon månad sen. Tänk att den kom på min födelsedag dessutom, kunde knappast blivit bättre:)


Där började ju en bra start på dagen om man säger så. Men vid 10 tiden så fick jag ett sms från en arbetskamrat på Shell. Det var gratulationer och en inbjudan till jobbet för att hämta en liten sak som dem kallade det. Jag åkte inom Netto för att handla lite och sen till Ö&B, men hittade inget där. Därefter åkte jag till jobbet och möttes av lite sång av mina söta arbetskamrater. Sedan får jag ett silvrigt paket och anade att det skulle klucka;)
  
"Champange" och Body Butter.

Stod där och tjabbade i 2 timmar. Jag avgudar människorna och det är så trevligt att träffa dem. När jag väl jobbar så ses man ju bara i sådär 10 minuter och det känns ju lite trist. Man hinner aldrig prata.

Efter två timmars trevligt sällskap så åker jag vidare till ICA MAXI. Ställer bilen där och går till det efterlängtade Systembolaget. Hittade min skönhet direkt vid ingången så det fick bli den. Det är ju inte riktigt champange utan mousserande vin, men det är lätt det godaste mousserade vinet som finns. Hade man haft mycket pengar hade jag annemej köpt en Möet, men den kostar över 600 kronor.

Nu sitter man hemma och väntar på Älsklingen. Och som jag skrivit och pratat mycket om ville jag inte ha snö på min födelsedag utan sol. Sitter och njuter när jag tittar ut. Det är ingen snö och SOL:) Trodde inte att det skulle bli så:)
 
Molly njuter av solen hon med.

Nu ska jag fixa lite saker. Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ett bamse grattis från oss i linkan

2009-03-10 @ 08:23:28
URL: http://elinzamba.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0