Städtajm!!

Japp hela denna dagen har gått åt till att tvätta och städa. Har i princip bara hunnit börja städa =O
Ikväll kommer det folk hit så man får ju ha det lite fint. Har inte städat på över en vecka nu så det var verkligen på tiden.
Ser just nu ut som ett bombnedslag med all tvätt och dammsugare på golvet och ja... saker överallt!

Har varit ledig hela veckan och ska jobba helgen. Jag hatar verkligen att jobba helger. Just nu känner jag att det är dags för att leta efter annat jobb. Kan jag inte få mer tider än på helgen så känns det som att man inte är tillräckligt värdefull för arbetsplatsen. Jag får ta alla skittider och det tär på en. Det tär ju defenitivt på kontakten med familj och vänner. När jag är ledig är alla andra upptagna och tvärtom, suger en aning om man säger så.

Men får ta denna helgen med en klackspark och tänka på nästa helg istället. På fredagen ska ju jag och Angelica ha vår 20-årsfest. Sen e jag ledig hela lördagen och jobbar söndagen, det är ju helt ok. Sen helgen efter där! Då är jag helt ledig:D då blir det födelsedags kalas med släkten. Blir förmodligen god smörgåstårta. Jag ska iaf göra egna tårtor. Älskar att baka:D

Nej nu ska jag städa vidare. Lyssnar på en låt som verkligen får igång en just nu. Blir genast roligare att städa.

Mando Diao- Dance with somebody!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0