Renovering och jobb

I fredes va det 2 år för mig och baby:) Dock firade vi inte det med något speciellt då vi har det så stressigt just nu. Så snart vi kan ska vi börja flytta över saker i den nya lägenheten, som vi måste måla före. Så fredagen blev en hel målardag för oss båda. Hann med det mesta av vardagsrummet nu ska vi påbörja sovrummets målning.
På fredagkvällen åkte vi hem till mina föräldrar och åt lite gott. Lördagen skulle släkten komma och fira mig så det var lika bra att komma redan dagen innan.
Jag skulle ju hinna göra tre tårtor och duka för alla. Tog lite tid men jag blev klar i tid:)
Var himla trevligt och fick massor av blommor och pengar. Även lite saker till den nya lägenheten.
När alla hade åkt hem där runt 23 tiden så packade jag ihop en massa saker från mitt rum som vi ska ha i den nya lägenheten. Med andra ord blev det en hel del! Mattor, gardiner, lampa, krukor m.m.

Nu ska jag fixa iordning lite här och sen promenera till jobbet:)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0