Man mår som man förtjänar!

På sista tiden har det verkligen börjat gå utför när det gäller att vakna och vara bakfull.
Ibland kan det räcka att dricka 2 glas vin så känner man hur huvudet och magen snurrar när man vaknar. Igår blev det mer och det kändes när man vaknade, men går som tur e över efter lite frukost och ett glas mjölk. Mjölk är verkligen det bästa som finns dagen efter! Botar en helt:P
Jag e ju personen som slarvar grymt mycket med att dricka vatten, vilket syns på min hy. Jag försöker skärpa mig. Kroppen klarar ju bara av att bearbeta 3 dl vatten i timmen, och hallå det e ju inte mycket man måste dricka i timmen. Får ta tag i det helt nu för på fredag smäller det. Ska definitivt ha ett mjölkpaket i kylskåpet som ligger och väntar på mig dagen efter.

Du ska jag ta en efterlängtad dusch:) Sen blir det att jobba idag. BLÄ! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0