Idag är det en speciell Dag!

Igår när jag kom hem från jobbet och la mig i sängen blev jag lite nervös måste jag erkänna. Låg och tänkte på hur det skulle bli att bli "vuxen" m.m.
Det är ju nämligen så att jag fyller 20 idag:D Detta ska firas med att efter all längtan, själv gå till systemet och köpa en flaska "champange". Dock ska den inte drickas förrens imorgon. P går i skolan så länge idag så vi beslöt oss för tt skjuta på det till imorgon . Han är ju ändå ledig då:)

Nu ska jag ställa mig och göra morots scones som jag ska njuta av till frukost:)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: estefani

Grattis i efterskott :) Antar att du hade en überbra dag! Vad fick du mer för något? :)

Kram

2009-03-13 @ 12:08:11
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0