Go morron sunshine!

Solen strålar och humöret är på topp, gud vad jag mår bra!
Jobbade igår kväll så var svårt att somna igår. Låg och vred mig ganska länge men passade på att tänka på den nya lägenheten:) Dock blev det nog svårare somna då.

Just nu sitter jag och tittar ut och njuter samtidigt som jag har igång vakna med The Voice. Snackas om kommande programmet "Jag vet vad du gjorde förra lördagen." Reklamen är dålig jämfört med hur jag tror programmet kommer vara. Programledaren är gäst där idag nämligen och så som han beskriver det verkar det skitroligt!

Nu ska jag lyssna och njuta av Justin Timberlakes Dead and Gone och äta lite frukost:)


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0