...

Som vanligt sitter man med frukosten i högsta hugg!:) Sitter och lyssnar på Dead and Gone med T.I och Justin Timberlake. Fullkomligt älskar den låten! Den vill man allt att den ska spelas på min och Angelicas fest den 13:e.
Känns skönt att folk har börjat svara på sina inbjudningar nu. Det bara trillar in mejl:)

Ska bli grymt kul och se Rydberg spela igen. Förhoppningsvis e man i ett tillstånd så man tänker så:P Har köpt drinkmixen "Ragnar/ Saturnus". Har ingen aning om hur den smakar men den ser så god ut. Det är Lime och sartvinbärssmak iaf så får se om det blir lika gott som det ser ut.
LÄNGTAR!!

Idag har jag varit inne på pärlguidens hemsida och kom ju på att jag är medlem där. Passade på att uppdatera min profil och lägga in lite bilder på det jag gjort. SKa även bli skribent där och lägga in lite tips och mönster. Har en hel del i huvudet nämligen:)

Nu blev det T.I feat Rihanna- Live your life. Även denna riktigt bra.
Har ni hört Leona Lewis nya coverlåt förresten? Blir alltid så berörd av den! Vet inte varför men det är så fin.

Nu ska jag ta och göra mig iordning tänkte jag. Ciao!

Hä har ni min nya favoritlåt för tillfället. Lyssna och Njut!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0