En underbar helg var nu över

Denna helgen har jag fått njuta lite iaf. Jobbade i fredes men var ledig lördagen. Jag och älsklingen gjorde trerätters. MUMS!!
Söndagen blev det att jobba och sen raka vägen hem för att byta om till normala kläder. Vi skulle nämligen se Troja-Växjö. Kostade oss 440 kronor och allt verkade bra tills de 3 sista minuterna. Buhu!
Det var en match men helst inte vill skriva om:P
Igår var vi båda lediga så då åkte vi till Halmstad för att hitta nya krukor till våra blommor. Har en katt som ibland är lite klumpig om man säger så. Blev dock mer än bara krukor hehe:P
Sen fick vi för oss att åka till hylte och hälsa på mina föräldrar. Trevligt trevligt!

Sitter nu med hårinpackning i håret och väntar på att få skölja ut den. Blir att veckohandla idag och fixa till lite i lägenheten. Har även skickat ut lite inbjudningar till festen jag och Angelica ska ha den 13:e. Längtar! Kommer bli riktigt roligt!

På tal om Angelica ska jag försöka få tag på henne nu. Bye bye så längre

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0