Adios för några dagar!

Ja nu har jag minsann packat som att jag ska åka iväg minst 2-3 veckor!:)
En stor bag, en resväska och hela handväskan fylld. Allt detta för fredagen haha.
Det e ju tur att man bara åker buss till Halmstad och inte hem med. Då har vi ju som tur är bilen.
P den stackarn måste gå upp vid 5 på morgonen. Han lär vara rätt trött när han kommer.

På tal om fredag så tycker jag att det är tråkigt när vissa inte ens bryr sig. Man har ju ändå gått i samma klass i tre år och umgåtts jättemycket. Alla babblar om "jag vet vilka mina sanna vänner är nu", Ja det vet jag då verkligen nu iaf!

Men stugan e inte så stor så 20-25 pers kan vara lagom. Föst hade vi tänkt sådär 40, men när man tänker efter hade det blivit trångt. Ska ha dj så hoppas på att folk är danssugna iaf!

Nu ska jag lägga över lite bilder från kameran till datorn så den e tom tills helgen. Sen blir det att lägga sig i soffan och vila axlarna som gör så ont idag.

Ha det fint nu i några dagar allesammans:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha det så kul :)

2009-03-11 @ 23:43:02
URL: http://www.saaanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men, ja känner mig ju skitdum när du skriver såå, jobbar ju :( Ni kan ju sätta upp en bild på mig eller nåt, å låtsas att ja e där ;) hahaha // Najri

2009-03-12 @ 20:51:47

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0