20090325

Känns som att jag har skrivt dagens datum fem miljoner gånger idag. Har jobbat sen 5.30 undgefär och har fått fylla i många papper med dagens datum. Var tuffta att gå upp idag kan jag säga. Somade ungefär 00.30 inatt och klockan ringde 4.45 imorse Gäsp!
Målade precis hela dagen igår så man är rätt så trött idag. Ska snart in och måla igen så vi kan börja flytta in sakerna snart. Ett sista lager i köket sen är vi färdiga för vår del:)
Badrummet fixas just nu, och ska förhoppningsvis vara klart tills fredag.

Inflytten ska allt firas med ett glas vin och planka, Är ju så gott!

Kommentarer
Postat av: estefani

Ser gott ut :)

Ville du bränna Hip hop abs till mig? Har sett reklamen på tv nu! Haha. Det ser så fruktansvärt roligt ut när dem visar hur det går till! Har du kört det ännu? Vad tycker du om att? :D

Kram

2009-03-30 @ 12:14:58
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/
Postat av: Elin

tja bruden, allt väl? hur går det med nya lgh? nu får ni snart ta o pallra er upp t Linkan tycker ja :-) ha d underbart puss o kram

2009-04-02 @ 19:16:01
URL: http://elinzamba.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0