Vilket konstigt väder =S

Ena stunden skiner solen och i andra stunden regnar det. Det är tur att man inte ska vara utomhus hela dagen. Eller ja, det finns ju "inget dåligt väder bara dåliga kläder".

Har varit och tränat idag och kändes riktigt bra. Det blir 4-6 dagar i veckan och det är inte helt fel.
Väntar nu på en remiss för hjärtundersökning. Känns skönt att allt tas på allvar med tanke på min släkthistoria. Har kännt av mycket mer nu på sista tiden med så nu vill jag inte vänta längre.

Börjar bli ordning och reda på jobbet. Det mesta är färdigt nu skulle jag tro. Ska jobba enda tills lördag och imorgon är det personalmöte. På lördag bär det av till Linköping för att hälsa på P:s syster och man, och lilla Zamba:) Ska bli riktigt roligt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen promenera till biblioteket för att hämta ut lite böcker. Får se om solen håller i sig så länge.  //Emma

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0