Träning och längtan

Idag var jag och tränade, blev benen idag. Kändes riktigt skönt! Var tomt på folk där med och det var ju ännu bättre.
Var och lämnade lite prover på lasarettet igår och ja det gick ju som väntat. Jag vill nog undvika att behöva ta prover på fastande mage igen. Svimmade av och höll på att svimma igen. Sånt händer men det är ingen vidare. Mådde dåligt i 1-1½ timme efteråt så man blev rätt sleten.
På torsdag blir det ultraljud och arbetsprov vilket jag hoppas kommer gå bättre.


Just nu sitter jag iallafall på balkongen och njuter av solen. Sommardag 2 skulle jag nog vilja påstå:)
Jag och P skulle grillar i söndags och ja det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss! Var inget fel på vädret när vi tände grillen och sen började grilla men... 5 minuter senare öste regnet ner! Så där fick paraplyet komma fram haha.

Nu är det iallafall bara lite mer än en månad tills vå åker till Nice. Ska bli helt underbart! Där får det bli träning i backar och trappor samt i poolen:) Lite fria vikter finns det ju där nere som man kan använda med. Längtar dit!



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0