Livet rullar på..

Har precis käkat min frukost efter träningen. Körde rygg och mage idag. Riktigt skönt och är helt slut i ryggen.
Sov till halv 10 så kom dit när allt folk hade vaknat till liv. Vaknade upp och kollade min mobil och såg att jag hade fått ett sms från en arbetskamrat. Bad news again! Inbrottsförsök... IGEN!
Börjar bli trött på detta. Är trött på jobbet överhuvudtaget.
Visst man ska vara glad som har ett jobb i dessa tider och att man ens får jobba kvar när en ny ägare kommer, men..
Trivs man inte och får endast helger och någon enstaka kväll i veckan så tröttnar man.
Jobbar torsdag kväll sen jobbar jag endast på helgerna de 4 kommande veckorna, SUGER!

Tråkigt nog har man börjat ta med sig jobbet hem.. Det måste ju ändå betyda något?


Kommentarer
Postat av: estefani

heey. ja, jag har flyttat!

Tack så jätte mkt.

Haha, stackars er. Nej, han har varit här och tätat och ifall lukten inte försvinner så ska han göra något annat. Det är juh inte så kul när det luktar avlopp varje gång man ska slänga något. :/

Hur är det med dig annars? :)

2009-06-15 @ 20:54:57
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0