Idag blir det inget träningspass på gym

Igår jobbade jag öppning på jobbet så var lagom trött när jag kom hem efter halv 2. Satte mig en stund och vila och begav mig sedan till gymmet. Kändes så sjukt bra igår!
Körde stenhård träning för armarna och måste säga att jag känner resultat efter mitt kämpande en senaste tiden.
Passade på att köra fettförbränning efteråt. Ersätter gärna det fett jag har på kroppen till muskler. Jag vill inte få några överdriva muskler, utan lagom. Turen är ju att man är tjej och har svårare för att få muskler.

Idag ska jag till sjukhuset och göra ultraljud och arbetsprrov. Hoppas att dem kan konstatera något iallafall. Blir ca 3 timmar som ska fördrivas på sjukhuset med en lunch inräknad.
Ska passa på att njuta av det fina vädret idag med:)


Kollade förövrigt mitt konto innan och skrattar mig lycklig! Fick ut lön för både maj och juni och i maj jobbade jag 100%, så det säger sig själv att den lönen gjorde mig lycklig!

Nu blir det frulle och ut och gå med vovven.



Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0