En stor klump i magen

Nu sitter älsklingen och skriver sin sista tenta och sen får han sommarlov. Måste kännas skönt för honom efter allt pluggande!

Har precis varit och tränat och ska käka och duscha. Sen måste jag göra mig iordning för personalmötet jag skrev om igår. Har en otroligt stor klump i magen och jag bara längtar tills det är över. Det tror jag att alla på jobbet gör. Det är inte alltid lätt att vara ärlig när man vet att man kommer såra någon. Det är skitsvårt. Men om man inte trivs på jobbet längre för händelser som skett så måste man vara ärlig och berätta ALLT!
Jag hoppas att det går bra och att jag klarar av att jobba ikväll utan någon ångerst.
Längtar till Linköping nu!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0