Nu var min lediga helg över

Just nu sitter jag och myser med lilla Molly. Hon e så himla gosig idag.
Har väldigt ont i min hals. Började redan igår men är ingenting mot idag, och jag som skulle träna!
Där sket det sig med andra ord. Har inte blivit någon träning på hela helgen heller.
Jobbade stängning i fredes och vi begav oss direkt hem till mina föräldrar efteråt. Blev direkt i sängen och sen upp tidigt på morgonen.
Bilen ner till Helsingborg och men båten över till Helsingör. En väldigt mysig stad som vi strosade runt.
Blev det klassiska på kvällen när vi är hos mina föräldrar, grilling! Supergott.
Blev både fläskfilé och revben Mums.
Sen på söndagen så tog vi det lugn hemma hos mina föräldrar. Vid 2 tiden så åkte jag och älsklingen ner till Helsingborg för andra gången denna helgen.
Vi skulle nämligen till Olympia och kolla på fotboll. Jag satt och var rädd för regn i bilen men så fort vi kom fram försvann alla molnen och det var strålande solsken:)

Förövrigt så vann Helsingborg med 3-2 över Elfsborg.
Nu väntar frukosten, om jag får ner någon vill säga..

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0