En tidig morgon med massor av nytta

Vaknade först redan halv 7 i morse men insåg att jag måste somna om. Jag försökte iallafall.
Lite efter halv 8 gav jag upp och vandrade omkring lite frånvarande och letade upp mina träningskläder.
Cyklade till gymmet i regn, men det var bara skönt.
Nu har jag både hunnit träna och käka frukost.
Ska snart hoppa in i duschen och sen sticka en snabb runda till jobbet och kolla det nya schemat.
Längatar inte efter att börja jobba. Ska ha öppning 8 pass irad! Det är tur att man är ledig någon dag där i mellan.

Bilder från rix kommer upp senare idag eller imorgon, säger bara att det var skitkul och att det var länge sen ajg hade så roligt. Peppes var riktigt kul!

Nu ropar duschen.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0