Dumma dumma 14/ 7

Såg inte förrens idag att detta inlägget aldig kom till min sida.
Så här får ni läsa i efterhand.


Har varit en underlig natt, iallafall har min hals levt ett underligt liv.
Har vaknat hur många gånger som helst inatt och för varje gång jag vaknade kände jag olika.
Ena stunden hade jag ont och nästa gång jag vaknade kände jag ingenting.
Jag hoppas och tror att det betyder att allt är påväg att ordna sig.
Hur som helst så blev det ingen träning idag heller. Man ska inte chansa.
För dem flesta är det en rejäl förkylning eller feber som sätter stopp för dem, men jag är mer försiktig än så!
Har massor med hjärtproblem i släkten och vill absolut inte framkalla något genom
att träna när man är sjuk. Nej nej, dem problemen får komma när dem kommer
iså fall.

Ska börja avveckla denna bloggen. Känns tråkigt men den har inte varit så serös som jag velat
att den skulle bli. Ska man skriva så ska det vara om  något, och dessutom ha tid.
På min träningsblogg så tar jag mig tid att skriva. Den är i första hand en liten hjälpbok
för mig där jag kan hålla koll på min träning.
Vill gärna har lite tips från andra som tränar så besök den gärna och skriv en kommentar.
Här har ni mig Missträningsfreak

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0