Dålig update

Ja det var värst vilken dålig update jag har gjort på sistonde *Pisk på fingrarna*
Vad har hänt sen sist?
Har umgåtts en del med min vän Angelica. Man får passa på när man är ledig helt enkelt, framförallt när man bor 10 mil ifrån varandra.
Sen då?
Jobbat, städat, njutit av vädret och njutit av mitt sällskap med min sambo.

Är det fint väder så ska man inte sitta framför datorn brukar man säga, och jag försöker låta bli.

Idag ska jag åka ner till Skummeslöv till Angelica igen. Sen kommer min kusin Josefin och då blir det god mat och dricka. Sedan bär det av med cyklarna på stranden till Båstad.
Det är ju Rix FM Festival idag:)
Ska bli grymt skoj, synd bara att vädret är halvtaskigt.

Ska njuta av min ledighet denna veckan för nästa vecka börjar allvaret! Kommer jobba väldigt mycket fram till att vi åker till France eftersom alla ska gå på semester.
Tänker verkligen räkna ner dagarna för det ska bli så grymt skönt att åka iväg bara vi två:)

Nu ska jag fixa mitt sista med packningen jag ska ha med mig.
Får lägga upp lite bilder från festivalen nu i veckan.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0