Tradera och Oriflame

 Nu sitter jag och tar det lugnt när jag ändå är ledig. Har jobbat hela helgen så e rätt seg just nu. Skulle haft mtyspys med älsklingen i lördes men när jag jobbade då på förmiddagen så ringer telefonen och det e kris på Shell. Jag får hoppa in och jobba=/ Så jobbade i 13 timmar i lördes! Andra lördagen i rad det blivit så.. Men pengar e pengar, och dem behövs!

Har börjat använda mitt konto på tradera nu. Har lagt ut både tröja byxor och en ring. Varför ska saker ligga här och häcka som aldrig används?

Sen funderar jag på att bli säljare för Oriflame. Har ju intresset och det vore kul som en liten extra inkomst. Man tjänar ju 20% på allt man säljer och får själv köpa produkter 20% billigare. Någon av er där ute som är eller har varit säljare för dem? Har ni varit nöjda?

Skriv gärna en liten kommentar och säg vad ni tycker:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0