Pengar

Igår blev jag överlycklig! Jag har ju skrivit innan om att jag ksulle sälja ett par byxor och en tröja på tradera. Sista dagen var igår nämligen och jag fick mig en chock så jag höll på att ramla av stolen igår när jag loggade in där! Den 28:e var budet på byxorna bara uppe på 40 kronor+frakt, men igår hörrni;) Sålde dem för 191 kronor+frakt =D Hade jag verkligen inte väntat mig så blev riktigt glad!
Sålde tröjan för 51 kronor med frakten inräknad. Väldigt billigt men bättre att någon använder den som har nytta av den än att den bara ligger här.

Fick mig ett riktigt lyckorus igår vilket var välbehövligt! Skulle nämligen ut och springa efter auktionens slut och det gick jättebra helt plötsligt. Mer lyckorus här tack:)
Blev mycket intervallträning i backar, vilket känns idag. Blir nog samma idag, har inte riktigt bestämt mig.


(Till min käraste. Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0