Jobb Jobb Jobb

Fick hoppa in och jobba 14-18 igår och blir att hoppa in 13-18 idag. Fått reda på båda passen samma dag=/
Tur man vaknade innan klockan ringde idag. Gick upp lite innan halv åtta. Bestämde mig redan igår för att jag skulle bara bullar idag, så jag satte igång direkt på morgon kvisten. Under jäsningen passade jag på att färga migg hår med. Så har varit lite halvt ståhej´. 

Nu är det även slingat och klart. Väntar bara på att det ska torka. Får ta en titt på  topparna nu imorgon och klippa bort det som är slitet. Vill inte att det ska äta upp resten av håret precis.

Eftersom jag ska jobba idag hinner jag ite med att få fram tävlingen i tid. Men det ska bli tävling denna veckan, det är en sak som är säker:) 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0