Favoritbloggar

Alla har säkert ett antal bloggar som ni alltid besöker. Jag besöker mest dem bloggarna där jag känner personen, men det finns ett fåtal bloggar jag brukar följa. Jag brukar kika in hos Kenza och Stina-Lee, men min favorit är Linda Blom:) Tacka gud för att hon bloggar. Skulle vara så tråkigt utan henne. Dessutom har hon lärt mig supermycker om hår och hårproduker!
Besök lindas sida: www.lindablom.se

I söndes hittade jag en blogg som fick mig helt tårögd! För ett halvårsen ungefär hände en tragisk bilolycka några mil härifrån. Alla överlevde inte, men jag har hittat pappans blogg. Där kan man följa han och hans dotters liv. När jag läste om olyckan fick jag verkligen kämpa för att tårarna inte skulle rinna! Beundrar hans sätt att tänka. Besök hans blogg så förstår ni vad jag menar. På sin blogg heter han singelpappa. Försökte skriva in hans adress men då kom man in på en annan blogg.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0