Färga,tvätta och städa.

Nu har man precis slängt in två tröjor på färgning i maskinen. Har ingen aning om hur resultatet blir, men jag hoppas att det blir så pass bra att det i värsta fall skulle räcka med att färga en gång till. Min favoritblu blev nämligen förstörd i jul då jag råkade lägga julduken så de kom i kontakt med varandra. Efter det fanns det massor med rödlila fläckar!:(
Sen har jag en söt liten tröja som var vit med. Och med var så menar jag att en vita plagg sällan håller sig vita längre, så den får minsann bli svart nu istället:P

Blir en fullproppad tvätt och städdag idag. Har bokat tvättrummet ända tll 15.00 och ska under tiden storstäda lägenheten så alla dammråttor som gjort sig bekväma här får flytta till min lilla dammsugspåse:)

Magen kurrar så nu får jag ta och äta lite:)


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

:)



på min blogg tipsar jag om en sida där ALLA

bloggare kan tjäna pengar.



spelar ingen roll om du har stor blogg eller liten.



kram.

2009-01-26 @ 11:17:34
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0