En risbuske till hår & 1års förlovningsdag:)

Sitter här och äter lite musli med jordgubbar:) mumsigt.
Blir att jag får hoppa in och jobba 14-18 idg så mina planer att färga mitt hemska får jag skjuta fram till imorgon.
Har inte färgat det sen i oktober så utväxten är riktigt hemsk!! Eftersom jag har så stor utväxt så ska jag vara riktigt noga när jag färgar. Är en lite mörkareton denna gången så får göra det till så bra det går. Sen blir det ljusare slingor i med, så får hoppas på bra resultat.

 Idag är det 1 år sedan jag och min älskling förlovade oss. Tiden går så fort! Det som är så bra är att det känns så rätt! Du och jag, och en lång framtid ihop:) Tycker om dig så det känns som att mitt hjärta ka sprängas ibland.

Jag älskar Dig!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0