090127

Sitter här med hårinpackning i håret. Har haft i det sin 10-tiden och tänkte ha det i några timmar. Ger så mycket bättre resultat om man har i det riktigt länge. När man väl har sköljt ut och det börjar torka känns det som att man har helt nytt hår, känns underbart.

Ekonomin är inte den bästa så jag kör budget budget variant om man säger så, kör med Gliss. Tycker att det funkar jätte bra, men finns ju säkert bättre. Men måste säga att dem som finns i matvaruhusen så är Gliss den bästa och den är mycket mycket bättre än dem andra tycker jag.

På tal om skönhet. Har ni några skönhetsknep?
Jag har ett jag kan dela med mig av som jag faktiskt upptäckte för en vecka sen. Jag har så himla torra läppar så jag blir tokig. Året om besväras jag och det har aldrig varit så illa som nu. Köpte Idomin läppbalsam på apoteket, men det blev ännu värre!:(
Då tänkte jag att olivolja är ju bra om man är torr om händerna mm. Peelade mina läppar med lite socker och smörjde på lite olivolja. VILKET RESULTAT! Kände att jag för första gången på år och dar skulle kunna ha läppstift och läppglans utan att det skulle se fult ut. Och inte nog med det så lägger sig olivoljan på läpparna som ett superglansigt läppglans, och inte är det kletigt.

Rekomender det verkligen till er med torra läppar.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0