Vänner<3

Sitter i Angelicas superfina lägenhet nu medans hon är och jobbar. Hon kom hem till mig och Patric i lördes. Patric stack och pelade poker så vi skojade till det lite själva. Blev pizza med vin och massor med musik. Gjorde oss iordning för att gå till Harrys men när vi väl kom dit skrattade man bara. "Leg 23 på lördagar". HAHA. Yes vad roligt. Fanns ju så man kunde gå till annat ställe där det var le 18, men förlåt mig, jag klarar bara inte av att festa bland en massa människor som är i min egen ålder eller yngre. Dont ask my why?!

Vi gled hemåt igen och kollade på film istället men var för trötta för att kolla klart så vi gick och la oss istället. Sen på morgonen beslutade vi att jag skulle hänga med Angelica hem nu när jag ändå var ledig. Så igår var vi på bio:) Kollade på YES MAN med Jim Carry. Helt sjukt bra film. Har aldrig varit med om att en komedi kan påverka en så mycket! Budskapet har verkligen satt sig i mitt huvud! En av Jim Carrys bästa filmer genom tiderna enligt mig!

" Carl Allen är en man som oftast svarar nej på frågor och förslag. När han en dag utmanar sig själv att tillbringa ett helt år med att alltid svara ja, blir hans tillvaro plötsligt lite mer äventyrligt än tidigare."


Någon mer som sett filmen? Ni måste hålla med om att det måste vara tragiskt att leva så som Carl gjorde när han alltid sa nej till allting?.. Åhh vill se den igen:)

Nå på tal om annat än filmen så jobbar Angelica till klockan 2 så får se vad vi gör resten av dagen.  Har pratat om att göra något roligt imorgon när hon ändå är ledig. Föreslog Danmark så kanske kanske:) Vore kul att åka till Göteborg eller Helsingborg annars. Får väl se vart alla YES leder oss haha:)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0