UPDATE

I torsdes så tog jag bussen till Halmstad och mötte upp Angelica. Hon var supersnäll och följde med mig till sjukhuset när jag skulle ta ett EKG. Väl i bilen på parkeringen får jag min födelsedagspresent:) Höll på att smälla av! Precis vad jag önskat mig! Presentkort på Gina Tricot!!
Självklart begav vi oss till stan efteråt och shoppade loss på Gina. Fanns så mycket fint, men jag tänker billigt och många plagg. Fanns en supersnygg jacka för 500:- jag hade velat ha annrs. Tänkte köpa en väst också, en sån kort som slutar under brösten. Men kände att så snyggt satt den inte på mig. Blev detta istället:) 

 
149:-                           149:-
 
99:-                             99:-

Efter shoppandet begav vi oss och åt en supergod kycklingsallad. Älskar kycklingsallad:)
Sen begav vi oss hem till Angelicas fina lägenhet och där väntade mina julklappar:O
Det e inte klokt så mycket jag har fått, det är alldeles för mycket!
Tack så mycket vännen och lycka till med marsvinen du fick. Dem var jättesöta!

   

   

Kommentarer
Postat av: alexandra

faktiskt billigare än jag trodde :P

2009-02-23 @ 23:07:27
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0