Tvätt efter en tuff jobbdag

Idag gick jag upp 04.20. Skulle egentligen gå upp 04.30 men tänkte att det var dumt att somna om, blir bara så jobbigt att gå upp då. Jag har haft öppning idag, roligt, men trött e man. Inte nog med det så fanns det tvätt så låg och kallade på mig, så det var bara att gå ner i källaren att tvätta.

Funderar på om man skulle starta en butik på nätet till att börja med... Känner att jag har gott om tid till att producera, men hur svårt är det att sköta? Någon som har en butik via internet som har tips? Vore evigt tacksam för lite tips nämligen:)
Ska nu skissa en smart lösning som ska poduceras tills våren. Har en superliten balkong, men känner att jag vill ha blommor där ändå, men inte ta upp den lilla platsen jag har. Funderar på att göra som en egen "strutkruka" i björk som man kan hänga. Får se vart alla tankar och idéer leder.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0