Tur i oturen

Nu har ja kommit in efter en lång och underbar promenad. Innan jag gick så kollade jag om det fanns tvättider och hade tur i oturen. Fredagmorgon var den enda lediga tiden innan helgen, så jag vet vad jag sak göra fredagmorgon innan jobbet iaf.
Men hur som helst, jag var ute och gick i 1½ timme sen tänkte jag att jag kunde gå till Ö&B, men hade ingen plånbok med mig. Fick gå inom lägenheten och hämta den och sen promenera vidare. Köpte vettiga saker som balsam och rengöringsmedel, så det var inget onödigt direkt:)

Ska skura golven här idag då jag har en katt som förmodligen kissar inne :O Luktar så ibland iaf, så ska se om jag kan få bort lukten och få bort hennes revir. Dumma katt:P

Njut av solen!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0