Swisssch ännu en helg över!

Jobbade hela helgen så fick fira alla <3 dag redan på fredagen. Älskar dig!

Sitter här och har precis ätit min frukost och nu undrar jag vad för vettigt jag ska göra denna dagen. Blir att handla hem mat för hela veckan iaf. Sen funderar jag på om jag ska gå och kolla efter lite nya pärlor. Börja krympa lite i min pärlsamling.
En sak jag måste göra är iaf att träna, och det blir inomhus vill inte ut i denna kylan.

Nu är det för övrigt inte långt kvar tills man fyller 20:) Är bara 21 dagar kvar wiiihoo!

Kommentarer
Postat av: Stef

har aldrig sett hip hop ... vad det nu hette! :P Hehe.. Men vad tränar du för något?? :))

2009-02-16 @ 16:49:51
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0