So Long Snön!?

Regnade i massor igår och jag brukar aldrig jubla då, men igår så. Äntligen försvinner snön och våren har en chans att komma fram:)
Dock var det snöblandat regna i sådär 2 minuter nyss så det finns ju en chans att det börjar snöa igen. Men peppa peppa ta i trä!

Som vanligt äter jag frukost nu. Behöver små pauser när jag äter annars får jag inte ner det. Det e bara på helgen som frukost är gott. Kanske inte så konstigt när man äter godare saker och får äta tillsammans med baby:)
När frukosten ligger i magen ska jag göra mig iordning för att gå ut och gå en runda. Vill inte skrämma alla med mitt morgonjag precis:P Blir till att gå inom secondhand butiken vid Netto idag med. Dem har ju bara öppet på torsdagar och lördagar. Jag jobbar ju rätt mkt helger. Jobbar fredagkväll och 3 timmar söndag morgon. Känns onödigt men pengar behövs alltid. Men ser det som en ledig helg ändå. Min sötnos går ju alltid upp så mycket tidigre än mig så han brukar alltid vänta med att äta frukost tills jag är vaken. Är ju hemma lite efter 11 på söndag så kanke att han kan vänta med frukosten:)
Älskar Dig!


En av mina nyttiga frukostmål, dock inte dagens.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0