One word!

Finns bara ett ord för mig när jag ser detta! Så tänkte jag i morse iaf..

Tänkte: NOOOOOOO!

Många kommer hålla med men inte alla, men nej tack ingen snö nu, vi vill ha vår istället!
Jag tycker att det kan snöa nån gång där mellan november-januari, helst en vecka innan julafton till en vecka efter nyår, alldeles utmärkt.
Jag fyller år i mars och har vaknat upp på min födelsedag då det varit helt vitt ute, snälla inte en gång till! JAG VILL JU HA VÅR!

Går och längtar efter vår och sommarblommor som jag kan sätta på balkongen. Den må vara liten, men fint ska det bli:)

Så snälla snöguden, håll igen med snön nu va?:P

Kommentarer
Postat av: S A O S . B L O G G . S E

Jag känner precis samma sak. Sommar, sol och myggbett sådeså! (^^,)

2009-02-06 @ 02:09:53
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0