Någon som provat Hip hop abs?

Har testat lite av hip hop abs och måste säga att man känner verkligen resultat på magen. Lär säkert få träningsvärk också, är nämligen rätt otränad haha:P
Jag funderar på vilken träning som egentligen är bäst. Springa är ju inte direkt något roligt, men det är ju bra på flera sätt. Dans tycker jag verkar väldigt  roligt, men känner inte för att gå dit själv oh träna. Kanske lite för feg för det:P

Gick alltid på Aerobic när jag var yngre, var väldigt roligt! Hip hop abs påminner mycket om det, men känns lite mer avancerat. Man måste hålla koll på vad man gör med armar, ben och magen på en och samma gång. Dessutom ska du kombinera flera olika steg och det går fort. Tror man får öva, öva och öva så kommer man in i det, och ser resultat:)

Kommentarer
Postat av: Stef

Vad är hip hop abs? Jag behöver träna min mage! ;) hehe..

2009-02-15 @ 20:03:14
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0