Massor nu

Igår satt jag mesta delen utav dagen och skickade mejl huller om buller. Har så mycket planer just nu, vill få napp på dem.
Har nu iaf beslutat mig för att börja sälja Oriflame produkter, mest för intressets skull. Har insett att jag har inte så mycket till hobby förutom att pyssla och så, känner att jag vill göra något mer:) Så idag ska jag anmäla mig hos dem så får vi se hur fort jag får hem katalogen.

Har även letat efter lite sposorer till en kommande tävling, har inte riktigt beslutat mig vad det ska vara än, men känner att det får ju vara något i form av pyssel eller smycken. Får se hur det går med det..

Jag som många andra pysselvänner älskar  Panduro, och jag håller tummarna för en sak:) Är det någon av er som har blogg på Panduros hemsidan med?

Nu måste jag äta upp min frukost. Ha det!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0