Jobbkväll hela helgen.

Idag blir det min andra jobbkväll, vilket betyder att det bara är två kvar. Det där med att jobba helger är ju bra för plånboken, men jisses, familjelivet då? Blir liksom att man går upp, segar sig fraför tvn, äter middag och sen går till jobbet. Man hinner inte med att göra så mkt näör man jobbar 14-22. Fast just nu är jag mest glad för mina tider, dem behövs verkligen!

Gick inom Shell innan för att hälsa på mina arbetskamrater. Det var jag inte ensam om att göra så tillsist stod vi där 4 av oss och bara gapskrattade och snackade. Trevligt värre! Avgudar mina arbetskamrater. Ett fång rosor varje dag förtjänar dem, för dem är så himla goa!

Ikväll ska det blir gott gott till mat:) Blir potatis med rotfrukter i ugnen och fläskfile med vitlökssås:) MUMS!

Nu ska jag hitta på något vettigt, städa kanske?:P

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Tack :)

Jag gör bara vanliga ljusa slingor :)

2009-02-08 @ 19:36:30
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0