Jag har överlevt helgen!

Som ni märker så överlevde jag denna jobbhelg, skönt:)  Tycker det är roligt att jobba bortsett från det man alltid måste göra, städa! Det e lite tjatigt eftersom det är samma sak varje kväll, men det måste ju göras. Jag tycker det är roligt att fronta, kolla datum och packa upp varor, men det e inte alltid man kan göra det.
Igår var det en som smet från sin bensinbetalning! FAN säger jag bara! Får alltid skuldkänslor, men jag kunde inget göra. Som tur var så hade jag REG-nret uppskrivet. Det vet jag att jag glädjer chefen med iaf:) 
Pratade med polisen i 40 minuter igår, varav ca 25 min var anmälan resten omkoppling och väntan. 
Jag har ingen aning om hur allt sånt här går tillväga men jag hoppas på det bästa.

Vad har jag gjort förutom att jobba då? Ingenting faktisk. Har blivit att man kommit hem, kollat lite på tv och sen gått och lagt sig. Ska bli så könt att vara ledig i några dagar. Har öppning på torsdag och jobbar kvällen på söndag. Torsdagen kommer vara tuff. Måste gå upp 4.30 ungefär. Öppnar ju 6.00 och då ska jag vara färdig med alla förberedelser. Är ju fullt med snö ute så det tar lite längre tid att å dit nu med än annars. Men roligt ska det bli. Jobbar mest stängningar så det ska bli kul med lite omväxling. 

Nu ska jag gå och skölja ur min hårinpackning som sitter i. Sen blir det att handla hem mat för hela veckan och ingridienser till bröd, ska nämligen baka idag:D


Vill ha sommar! Vill bli brun!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan så fin du e...

2009-02-23 @ 21:49:16

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0