Idag ska det säljas blommor!

Sitter och äter min frukost nu och är i princip klar för att dra mig till jobbet annars. Idag bär det av till Skinnarnas. Tjejerna som jobbar där annars ska på spa idag minsann, så idag rycker jag in och säljer blommor åt dem.
Ska bli riktigt kul! Känns så skönt att kunna behålla sina kunskaper genom att hoppa in ibland. Dock hoppas jag att jag slipper någon rusning med 10 kunder i kö, men om jag har förstått det rätt så är februari den lugnaste månaden på året.

Ska se hur det e med vårblommor. Funderar på vad jag ska ha för fint på balkongen. Färg blir man ju alltid glad av så får bli nått glatt.
Blir att jag jobbar på Skinnarnas imorgon med, fast bara till 13. Sen e jag ledig till 17.45 då jag börjar på Shell. Blir mycket jobb på en dag:)

Nu måste jag äta klart!

Kommentarer
Postat av: Stef

Hehe.. NEj, det är det verkligen inte! Men vad kostar det och hur fixar man det? :)

Låter intressant måste jag säg. :P

2009-02-17 @ 08:51:34
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0