Ska fixa massor idag!

Idag har jag massor jag tänkt att jag ska försöka hinna med.
Jag ska ta mig tid att skapa en bra design till bloggen eftersom jag lagt det lite åt sidan. Kommer väl ta sin tid, men bättre att det blir fint!
Ska även tvätta tvätt som legat i ja, 2 veckor iaf. Massor som jag inte hunnit att tvätta imed flytten och så. Blir även in med täcket eftersom vår kära katt satte sig och kissa på det!! AJABAJA!!
Under tiden som tvätten är igång så ska jag baka kanelbullar med vaniljkräm i. Mumsfullibibblan:)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: estefani

Gott det lät med bullar. :D

Vad härligt att höra. Ja, vi får la komma och hälsa på er snart! :P

Med mig är allt bara bra! Dagarna bara springer förbi. Ganska skönt det, ett tecken på att man trivs med arbetsplatsen! :)

Ja, ger mig ditt nr så kan jag höra av mig? ;) hehe

2009-04-21 @ 16:13:56
URL: http://estefanipedersen.blogg.se/

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0