Brist på fantasi

Idag var det jobbedag igen. Var roligt att få jobba ett mellanpass igen, börjar bli så trött på stängningspassen nu. Men man får se det som att pengar behövs alltid, så är det bara. Förra veckan hade vi möte på jobbet och så fick vi träffa den nya chefen. Den 20 maj så ska Shell i lilla Ljungby övergå till SevenEleven. Härligt säger jag bara. Vad jag tror så finns det bara fördelar. Dock så vet inga av oss om vi får hänga med över. Vi förljer med i början men sen får vi se vad chefen väljer. Jag håller verkligen tummarna för att jag får jobba kvar. Ska hur som helst fortsätta söka nytt jobb så  man inte står där helt plötsligt och inte har något jobb. Har sökt massor i Växjö redan och ska söka till Citygross här i Ljungby.
Hinner sällan göra några smycken och ser det mest som hobby faktiskt. Material kostar när man ska köpa det, vilket gör att jag inte kan köpa så mycket åt gången. Nu känns det som att jag mest har pärlor, en bra början ialla fall.
Får se vart framtiden tar en helt enkelt:) Försöker lära mig så mycket som möjligt genom böcker och så nu. Inspiration får man alltid, men tyvärr så finns inte alltid tid och material.

Nu hoppas jag att P snart kommer hem så vi kan äta, börjar bli hungrig!:)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0