Go Morron!

Här sitter man trött som en mumie och vet knappt vad man gör haha. Jobbade en del igår så behövde verkligen få sova lite. Blir att jobba till 22.15 ikväll sen hem och lägga sig direkt. Imorgon ska jag nämligen ha öppning. Vi öppnar klockan 6.00 och jag måste vara där runt 5.30 för att hinna förbereda. PUH!! Men man får se det som så att bakningen man gör väger upp det så det är faktiskt roligt med öppning. Dock känns det som att kvällen kan sluta snett då jag ska ut med vännerna på kvällen. Sen hoppas jag att älsklingen följer med också:) Blir nog till att äta ordentligt både idag och imorgon så man inte får någon snefylla. Det är inte trevligt!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0